Erfaren Bid Manager, der vil være med til at fastlægge Systemates fremtidige Bid Management proces, søges til en af Danmarks dygtigste IT-virksomheder
Hos Systemate søger vi lige nu en erfaren Bid Manager, der har lyst til at tage ansvar for Systemates fremtid inden for styring- og udarbejdelse af tilbud til især den offentlige sektor. Med andre ord, en Bid Manager der vil tage ansvar for salget af kundespecifikt software til vores offentlige kunder. Dette indebærer først og fremmest selve udarbejdelsen af de (forhåbentligt mange) vindende tilbud. Foruden dette, lægger stillingen op til at du indtager rollen som primus motor når det gælder fastlæggelsen af de strukturer og processer, der skal danne fundament for Systemates fremtidige udbudsforretning
Hos Systemate har vi i øjeblikket stor succes på udbudsområdet. Lige nu leder vi dog efter den helt rigtige kandidat, der kan tage vores udbudsstrategi til nye – og mere ambitiøse – højder. Som vores nye Bid Manager skal du have lyst til at arbejde på tværs af afdelingerne i virksomheden, bl.a. når der skal indhentes relevante informationer og priser. Du skal selv kunne agere projektleder på udarbejdelsen af tilbuddene, og i forbindelse med fastlæggelsen af rammerne for vores Bid-proces. Du får således en bred snitflade, der går på tværs af virksomheden, foruden rig mulighed for at sætte dit eget præg på dine arbejdsopgaver. Du får samtidig stor indflydelse på hvordan Systemates fremtidige tilbudsproces- og strategi skal struktureres, og ikke mindst hvordan vi hos Systemate bliver de næste verdensmestre inden for Bid Management disciplinen.
Lidt generelt om Systemate:
Systemate arbejder med en bred portefølje af kunder – både offentlige og private – og løser dagligt interessante opgaver inden for kundespecifik softwareudvikling. Det er bl.a. kendetegnende for vores virksomhed, at vi opbygger tætte og langvarige kunderelationer. Systemate har desuden en solid økonomi, er i vækst og har masser af spændende planer for fremtiden.
Du vil desuden blive en del af en ambitiøs og professionel virksomhed med højt til loftet, en eksperimentel tilgang til nye ideer, og ikke mindst, korte beslutningsveje. Vi sætter pris på god work/life balance, vores medarbejders trivsel og et godt arbejdsmiljø, da vi mener at dette er fundamentet for gode resultater. Derfor prioriterer vi at fremme et godt socialt fællesskab, der er præget af åbenhed, humor og dialog.
Arbejdsopgaver og konkret om stillingen som Bid Manager hos os:
Som vores Bid Manager, kommer du til at arbejde med alle aspekter af udbudsprocessen, alt fra at fastlægge vores arbejdsprocesser på området, screene potentielle tilbud, til den endelige levering af tilbuddet
- Helt konkret kommer du derfor til at beskæftige dig med følgende: spotte de gode udbud, udarbejdelse af udbudsstrategi og tilbud, evaluering af tilbud, indsamling af informationer på tværs af afdelinger, opbygning og fastlæggelse af vores fremtidige Bid Management processer
- Du arbejder som udgangspunkt på vores kontor i Lystrup, men skal være indstillet på jævnlige besøg hos kunder, da vi lægger vægt på det tætte samarbejde
- På baggrund af din tidligere erfaring som Bid Manager, forventes du løbende at bidrage til forbedring af vores arbejdsprocesser, i særdeleshed vores Bid Management proces.
- Du besidder et udpræget vinder-gen, og går efter guldet i alle henseender
Vores forventninger til dig:
- Du har en passion for dit fag og tager selvstændigt ansvar for at opgaverne løses
- Stor interesse- og erfaring inden for Bid Management og SKI-aftaler
- Du har bredt kendskab – og interesserer dig for – til udviklingsprocesserne i forbindelse med udviklingen af software
- Du har evnen til at overskue komplekse systemer og hurtigt tilegne dig ny viden
- Du er nysgerrig og brænder for at hjælpe vore kunders forretning via ny teknologi
- Du er interesseret i hvad dine kollegaer laver på tværs af huset, og kan arbejde sammen på tværs af fagligheder
- Du er dygtig til at formulere dig på skrift, og sætter en ære i at gøre svært og tungt stof let forståeligt
- Du stræber efter hele tiden at blive bedre til det du gør
- Kan trives med lange og tætte kunderelationer
- Du har en relevant uddannelsesbaggrund, og har desuden tidligere erfaring fra IT-branchen
- Minimum 3 års erhvervserfaring
- Du taler flydende dansk
Vi tilbyder dig:
- En virksomhed med højt til loftet, samt et uformelt arbejdsmiljø hvor hensynet til den enkelte medarbejder er højt prioriteret
- Høj grad af indflydelse på egen opgaver, foruden gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- Rig mulighed for at bidrage til virksomhedens fortsatte strategiske og forretningsmæssige udvikling
- En række meget erfarne og veluddannede kolleger, der konstant søger grænserne for personlig og faglig udvikling, men samtidig lægger vægt på at have det sjovt og godt med hinanden
- Pensionsordning, sundhedsforsikring, flekstid, bogordning, lækker kantineordning, hyppige sociale arrangementer osv.
Lyder det interessant? Sådan søger du stillingen…
Hvis du finder muligheden for at arbejde i et fagligt og socialt stærkt team med spændende opgaver tiltalende, så send din ansøgning. Vi tager løbende folk ind til samtaler.
Ansøgning vedlagt CV og relevante bilag sendes til e-mail job@systemate.dk mærket softwareudvikler. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Martin Dommerby på tlf. 2624 6462.