Hvordan kommer I videre efter implementeringen af jeres system?

Beslutningen er taget og projektet er i gang. Hvordan er I så sikret, at i fremover også vil få fuld værdi ud af jeres nye digitale platform, og udnytte mulighederne for at trække den digitale tranformation ind i virksomheden?

Hos Systemate har vi et unikt customer care program, hvor vi i faste rammer, sikrer jer – som vores kunder – den bedste service og fuld valuta af jeres IT investering. Vi tager jer i hånden og tager ansvar for at hjælpe jer til at få digital værdi af vores samarbejde.

I kan være sikre på, at når i bliver serviceret af Systemate, får I meget mere end en almindelig serviceaftale, men nærmere en digital sparringspartner.

Digital Strategi:

  • Vi hjælper jer med at lave den digitale strategi og udarbejde jeres IT roadmap.
  • Vi afholder en digital transformation workshop for jer.
  • Vi laver 3 dages Dynamics 365 Assesment for jer.
  • Vi hjælper jer med at finde frem til, hvordan I differentierer jer digitalt.

Udnyt din løsning:

  • Vi hjælper jer med at udnytte Dynamics 365 rigtigt.
  • Vi ser på hvilken værdi I kan få af andre Dynamics 365 moduler.
  • Vi laver et Value Stream Mapping for jer, der viser hvad der kan digitaliseres.

Events:

  • Vi giver jer Tips & Tricks til udnyttelse af jeres system.
  • Vi afholder Gå-Hjem-Møder om aktuelle og relevante temaer og produkter.

Support:

  • Vi afholder et account møde mindst hver 6. måned.
  • Vi sikrer jer rapporter over løste opgaver.

Med Systemate Customer Care, er I sikret en digital fremtid, hvor vi er jeres samarbejdspartner og vi påtager os ansvaret for, at I kommer helt i mål, med jeres digitale investering.

Systemate – Når IT betyder noget.

Torben Nielsen

Lad os hjælpe dig videre

Torben Nielsen er en af vores specialister på området og sidder klar til at rådgive og hjælpe dig videre.

 +45 29 22 17 18

 tn@systemate.dk