Dynamics 365 Sales - Få et bedre overblik over kunder og salgsmuligheder

Microsoft Dynamics 365 (Sales) giver jer et værktøj, der effektivt hjælpe en rigtig strategi for Customer Relationship Management. 365 indeholder en kundedatabase og værktøjer til at udvikle og vedligeholde forholdet til eksisterende og potentielle kunder.

En CRM løsning skal understøtte et mål om at få det størst mulige udbytte af salgs- og marketingaktiviteterne og yde en bedre service til kunderne. Dette skal være med til at fastholde og udbygge kunderelationen. Microsoft Dynamics 365 (Sales) systemet er samtidig et omdrejningspunkt, når I vil optimere jeres forretning inden for Field Service.

Giv sælgeren det rette værktøj til at understøtte deres daglige arbejde.

Med Dynamics 365 Sales får salgsafdelingen et værktøj, der kan gøre salgsprocessen mere effektiv og øge resultaterne. Det er næsten et personligt værktøj, der understøtter og udvikler det daglige arbejde og på længere sigt.

Intet overlades længere til tilfældighederne – men kommer ind i en styret proces, hvor mulighederne og tiden udnyttes optimalt. Systemet kan hjælpe med at segmentere kunder og emner, så de prioriteres efter en velovervejet strategi.

Med Dynamics 365 (CRM) får en salgschef gennemsigtighed. Der er mulighed for at følge med i alle kunde- eller emneforhold og salgspipelines. En viden som er yderst værdifuld til analyse og opfølgning. Med et præcist billede over en generel salgspipeline, får ledelsen mulighed for at træffe beslutninger på korrekt datagrundlag.

Det bliver et uvurderligt værktøj i den strategiske tilgang til salg.

Din marketingafdeling får en Multi Channel løsning.

Microsoft Dynamics Marketing er en CRM-marketingløsning, som giver marketingafdelingen et værktøj til at planlægge, udføre og måle kampagner på tværs af kanaler fra start til slut. Det kan være med til at realisere jeres marketingvision. I kan engagere kunder én-til-én på tværs af kanaler, opbygge jeres salgspipeline og vise gennemslagskraften af marketinginvesteringer – her og nu.

Med Microsoft Dynamics kan I planlægge og styre marketingkampagner. Her kan I budgettere, administrere projekter, digitale materialer, arbejdsprocesser og godkendelsesprocesser på tværs af teams og andre afdelinger og kontorer.

Jeres marketingkampagner kan gøres personlige med en multi-channel-kampagnestyring. Med en visuel kampagnedesigner kan I trække og placere indhold for at oprette og styre kampagner på tværs af alle kanaler.

Et CRM med Social Marketing.

Social selling fylder mere end nogensinde tidligere. Kunder træffer beslutninger på grundlag af brugeranmeldelser og influencers i online medier. Og alle kan i dag selv finde deres oplysninger, om produkter, online, og dermed nemt foretage sammenligninger.

Med Microsoft Social Engagement kan I lytte, analysere og drive engagement, alt sammen inden for Microsoft Dynamics CRM.

Med Social Listening kan CRM overvåge og analysere det, der siges af personer på de sociale medier og i nyhederne på 20 forskellige sprog. Så kan I spotte tendenser og reagere rettidigt på salgsmuligheder.

Få indsigt med omfattende analyser af sociale kanaler. Analyser af intentioner registrerer automatisk brugernes hensigter i opslag på sociale medier og identificerer salgsmuligheder.

Torben Nielsen

Lad os hjælpe dig videre

Torben Nielsen er en af vores specialister på området og sidder klar til at rådgive og hjælpe dig videre.

 +45 29 22 17 18

 tn@systemate.dk