Få styr på din budgettering med Microsoft Dynamics - Tips til en sjovere arbejdsdag (Webinar)

torsdag 30/1 2020, kl. 15.00-15.20 Webinar
Har du også været presset med dine budgetter i de sidste par uger? Var det ikke noget med, at få hjælp af nogle værktøjer, der er skabt til at gøre dit arbejde nemmere og sjovere?

Dynamics 365 har indbygget budgettering som et fuldintegreret modul der bl.a. kan anvendes mod finans, salg og supply. D365FO understøtter budgettering med en række scenarier og med omfattende funktionalitet:

  • Demand
  • Supply
  • Projekt
  • Anlægsaktiver
  • Baseret på tidligere budget
  • Baseret på historik
  • Manuel
  • Godkendelsesworkflow
  • Fordeling
  • Rapportering og Power BI integration
  • Og meget mere.

I dette webinar, vil vi vise dig, hvordan du kan udnytte din Dynamics løsning, så dit arbejde med budgetter, bliver mere dynamisk og hvordan du kan få et bedre overblik af din proces.

På godt 20 min. kan du altså blive klar til, at få en meget nemmere proces med de altid skiftende budgetter.