Få mere ud af aftersales og din serviceorganisation

torsdag 27/9 2018, kl. 14.00-16.00 Lyshøjen 14, 8520 Lystrup
Sammen med Dynamicweb byder Systemate dig velkommen til en eftermiddag med fokus på Aftersales og Fieldservice. Så arbejder du med aftersales eller står for en serviceorganisation, vil du på et par timer, kunne få værdifuld inspiration til, hvordan du får optimeret dine processer til at yde bedst muligt.

Hvis du er i en organisation der arbejder med aftersales og service af produkter som en ydelse, kender du helt sikkert til problemet med, at få mest muligt ud af sine ressourcer og forretnings muligheder her. uautoriserede reservedele indkøbes at kunderne og ens serviceteknikere får ikke mest muligt ud af  dagen.

På dette Gå-Hjem-Møde kan du få indsigt i, hvordan du med en platform fra Dynamicweb kan forbinde kundes data i forhold til service og behov for indkøb og udskiftning af reservedele, der kan give dig en fordel i at pro-aktivt tilbyde kunden en bedre service og sikre dem, at deres forretning også får mest muligt ud af jeres service.

Ved at hente information om hvad maskinen bruges til, hvor meget og hvilke dele der bestilles hjem. Dermed får vi mulighed for at vække aftersales markedet til nye højder ved at tage andele fra uautoriserede spareparts.

Du vil også få en introduktion til, hvad Microsoft Dynamics 365 – Field service er for noget, og hvad de værdifulde værktøjer i platformen kan gøre for at optimere hele din serviceforretning. Vi præsentere et digitalt redskab, der giver din forretning helt nye muligheder for at optimere dine ressourcer, gøre dine teknikere mere effektive, udnytte IoT, involvere dine kunder og skabe en moderne og fleksibel platform.

Program:

  1. Velkomst og intro til eftermiddagen
  2. Sådan får du optimeret din aftersales forretning v. Dynamicweb.
  3. Pause med kaffe og kage.
  4. Et værktøj til at tune din serviceorganisation – Dynamics 365 Field Service v. Systemate.

 

 

Dynamicweb gennemgår mulighederne for at optimere din aftersales forretning:

  • Skabe unikke kundeoplevelser
  • Optimere forretningsprocesser
  • Generer vækst og mersalg.

Få introduktion til, hvordan din organisation kan skabe et godt digitalt fundament til at understøtte deres aftersales. Via opsamling af data, kan I pro-aktivt sikre jeres kunder den bedste service og give jer selv et forspring i forhold til konkurrenter.

Microsoft Dynamics 365 – Field Service: Få tunet din serviceorganisation.

Lever en problemfri, komplet serviceoplevelse med Dynamics 365 for Field Service. Indbygget intelligens hjælper dig med at løse serviceproblemer, før de opstår, reducere driftsomkostningerne og levere positive oplevelser på stedet.

  • Optimer dine ressourcer – Automatiser og opnå bedre planlægning for at udsende den rette tekniker og få mest muligt ud af dine ressourcer.
  • Gør teknikerne mere effektive – Klæd teknikere på med en 360 graders visning af dine kunder og vejledning i realtid for at reducere løsningstiden og opnå kundernes tillid.
  • Levér bedre resultater med IoT – Opnå en bedre serviceoplevelse med proaktiv registrering, fejlfinding og problemløsning, så der kun udsendes en tekniker, når det er nødvendigt.
  • Involver dine kunder – Giv kunderne portaler til selvbetjening, proaktive opdateringer og teknikersporing for at sikre en positiv oplevelse på hvert trin.
  • Skab udvikling med en moderne og fleksibel platform – Styrk innovationen med en applikation, der er let at skræddersy, udvide og forbinde med andre apps og tjenester, som du allerede bruger.